Podnośnik jednokolumnowy

Podnośniki 1 kolumnowe

Podnośniki 1 kolumnowe do Twojego warsztatu

Jeśli nie masz zbyt wiele miejsca, lub nie chcesz stacjonarnie być uwiązanym, powinien pomyśleć o zakupie podnośnika 1 kolumnowego. Podnośnik 1 kolumnowy umożliwia prace wokół i pod autem a także przy kołach. Istnieje też możliwość, bezproblemowej pracy pod autem. Chętnie wykorzystywane przy pracach lakierniczych, technicznych a nawet jako podnośnik parkingowy. W tym sektorze mamy 20 to letnie doświadczenie. Poniżej znajdziesz dokładny opis modeli przez nas oferowanych.

Ogolne plusy to:

  • do 3,2 tony udz wigu
  • mobilne lub stacjonarne
  • swobodny dostęp do podwozia a także wokół auta
  • elastyczność wykorzystania szczególnie przy mobilnych podnośnikach
  • zajmuje mało miejsca
  • również jako parking dla dwóch aut.
  • szeroki zakres wielkości aut- od np. VW Polo do transportera T6
Filter
Set Descending Direction

2 Items

per page
View as Grid List
  1. Profesjonalny, mobilny podnośnik 1-kolumnowy 2,8 ton Wrocław ...    SP41N
    • dla Mercedes GLS i VW T6, Multi-Van
    • waga własną 1 tona; opcjonalnie zdalne sterowanie
    • Tragkraft: 2800 kg
    Rating:
    0%
    As low as 3 399,00 €
    z VAT bez transportu
  2. Expert 1 kolumnowy podnosnik mobilny "Szczecin" 3,2 tony    SP60
    • waga wlasna1300 kg, w pełni automatyczny
    • opt. do aut typu Fiat Ducato L4
    • Tragkraft: 3200 kg
    Rating:
    0%
    As low as 3 999,00 €
    z VAT bez transportu
Filter
Set Descending Direction

2 Items

per page
View as Grid List

Jakiego rodzaju podnośnika kolumnowego szukasz?

Krömer to nie tylko różnorodność ale także stabilność i jakość produktów. Szukasz 1 kolumnowego do pomiaru osi? Żaden problem! Specyficzne zapotrzebowanie nasze podnośniki również spełniają. Krömer to udźwig nawet 3,2 tony. Rozstaw osi to 240 cm do nawet ponad 3 metrów. Man transporter to żaden problem.

Jakie różnice pomiędzy modelami?

Rozróżniamy modele mobilne i stacjonarne. Stacjonarne są nawet bardziej kompaktowe niż te mobilne, ze wzgl na małych rozmiarów powierzchni na ziemi. Nadają się więc idealnie do pracy w  garażach, prac przy progach(Smart Repair), do foliowania aut, prac lakierniczych lub wymiany oleju. Mobilne to głównie mobilność, czyli do wykorzystania wszędzie przy równej nawierzchni. Łatwe w montażu a jak trzeba, przemieszczamy aby uzyskać dodatkowe miejsce do innych prac.

Mobilne podnosnik 1 kolumne

Większość naszych 1 kolumnowych podnośników to podnośniki mobilne. Przy ładnej pogodzie też do wykorzystania na zewnątrz budynków. Do podniesienie wsuwamy podnośnik z boku pod auto lub przejeżdżamy autem przez rampa najazdowa podnośnika.

Statystyka podnosnika 1 kolumnowego

Model 2.8t “GDAŃSK” jako jedyny jest mocowany do podłoża. Wysokość unosu to nawet 195cm. Specyficzne auta jak MB GLS, T6 to dla tych podnośników żaden problem.

Jakie przewagi ma podnośnik 1 kolumnowy?

  • dostęp do auta ze wszystkich stron
  • bez otworów w nawierzchni warsztatu
  • Unos to nawet 200 cm
  • przeważnie mobilne
  • zabierają mało przestrzeni
  • niskie koszty nabycia i serwisowania
  • niskie wymogi co do podłoża

 

1 kolumnowy to idealny podnośnik do małego garażu, małej hali w miejskim otoczeniu. Rodzaj budowy upoważnia do prac wokół auta. Idealna do prac lakierniczych, przy karoserii lub pracach ogólnych. Bardzo lubiana do prac typu wymiana oleju czy klocków hamulcowych. W przeciwieństwie do mobilnych nożycowych, nie rezygnujesz z wysokiego unosu aut . Unos to co najmniej 185 cm. Mobilnej nie musisz umacniać z podłożem. Mobilność to bardzo szeroki zakres wykorzystania . Przy zmianie warsztatu w prosty sposób do przetransportowania. 

Wady podnośników 1 kolumnowych?

Aby bezpiecznie unieść auto podnośnikiem 1 kolumnowym, zwróć uwagę nie tylko na moc unosu ale też na wagę własną takiego podnośnika. My optujemy za co najmniej 1.000 kg. Dzięki temu stabilnosc jest duza w porownaniu do nawet 2 czy 4 kolumnowych podnośników. Subiektywnie nie będziesz się czuł dobrze pod lekkim podnośnikiem kolumnowym. Niestety ta wyższa waga ma swoje odbicie w cenie przy porównywalnym podnośniku 2 kolumnowym.Przy podnośnikach 1 kolumnowych musisz przejechać przez ramię główne łączące kolumnę z przednimi ramionami. 

Porównanie podnośników 1 kolumnowych

Krömer oferuje mobilne i stacjonarne podnośniki 1 kolumnowe. Stacjonarny to model “Gdańsk” 2,8 ton udźwigu. Przy mobilnych wybór jest znacznie większy i obejmuje 10 rodzajów. Dalej znajdziesz opisy porównujące. Mobilne mają w zestawie cos w rodzaju podnośnika widłowego. Jest on osadzony na dwóch do czterech kołach. Lacznie takich kolek moze byc nawet 6.Im wiecej kolek tym latwiejszy sposob przemieszczania podnosnika.Mobilne podnośniki 1 kolumnowe to wybór między automatycznym i półautomatycznym. Półautomat wymaga odryglowania manualnego przed opuszczeniem. Podnośnik, po naciśnięciu guzika”down” jedzie troszkę do góry. Następnie odryglowuje za pomocą dźwigni wystającej z kolumny. Jednocześnie naciskasz na wentyl powrotny oleju przy pompie. Wówczas podnośnik obciążony autem zjedzie w dół. Automatyczny te czynności wykonuje sam poprzez naciśnięcie guzika “down”.Mocne różnice w poszczególnych modelach to siła unosu i waga podnośnika. Jest tutaj wiele firm nie dotrzymujących wymaganych norm. Np model SP25 nie ma oficjalnego dopuszczenia CE(Certyfikat UE). Też go oferujemy , kupując u innych producentów.. Reszta modeli to “Made by Krömer” z waga od 820 do nawet 1.300kg. Im wyższa waga tym masywniejsze auta, które obsłużysz tym podnośnikiem. Zwróć na te techniczne detale uwagę przy zakupie. Podnośnik powinien mieć co najmniej 1.000kg wagi jeśli chcesz unieść np. rodzinnego Vana o wadze 1.400kg. Ramiona nośne mniej się uginają. Zwróć na to uwage, szczegolnie jesli jestes mniej zaznajomiony z podnośnikami samochodowymi.Podnośnik automatyczny może być obsługiwany za pomocą pilota. To plus jeśli nie chcesz za każdym razem obchodzić auto do kolumny z sterownikiem. 

Porównanie podnośników 1 kolumnowych

Krömer oferuje mobilne i stacjonarne podnośniki 1 kolumnowe. Stacjonarny to model “Gdańsk” 2,8 ton udźwigu. Przy mobilnych wybór jest znacznie większy i obejmuje 10 rodzajów. Dalej znajdziesz opisy porównujące. Mobilne mają w zestawie cos w rodzaju podnośnika widłowego. Jest on osadzony na dwóch do czterech kołach. Lacznie takich kolek moze byc nawet 6.Im wiecej kolek tym latwiejszy sposob przemieszczania podnosnika. Mobilne podnośniki 1 kolumnowe to wybór między automatycznym i półautomatycznym. Półautomat wymaga odryglowania manualnego przed opuszczeniem. Podnośnik, po naciśnięciu guzika”down” jedzie troszkę do góry. Następnie odryglowuje za pomocą dźwigni wystającej z kolumny. Jednocześnie naciskasz na wentyl powrotny oleju przy pompie. Wówczas podnośnik obciążony autem zjedzie w dół. Automatyczny te czynności wykonuje sam poprzez naciśnięcie guzika “down”. Mocne różnice w poszczególnych modelach to siła unosu i waga podnośnika. Jest tutaj wiele firm nie dotrzymujących wymaganych norm. Np model SP25 nie ma oficjalnego dopuszczenia CE(Certyfikat UE). Też go oferujemy , kupując u innych producentów.. Reszta modeli to “Made by Krömer” z waga od 820 do nawet 1.300kg. Im wyższa waga tym masywniejsze auta, które obsłużysz tym podnośnikiem. Zwróć na te techniczne detale uwagę przy zakupie. Podnośnik powinien mieć co najmniej 1.000kg wagi jeśli chcesz unieść np. rodzinnego Vana o wadze 1.400kg. Ramiona nośne mniej się uginają. Zwróć na to uwage, szczegolnie jesli jestes mniej zaznajomiony z podnośnikami samochodowymi.Podnośnik automatyczny może być obsługiwany za pomocą pilota. To plus jeśli nie chcesz za każdym razem obchodzić auto do kolumny z sterownikiem. 

Poniższa tabela opisuje wszystkie podnośniki 1 kolumnowe firmy Krömer:

 

mobilne 1kolumnowe

wszystkie oprócz SP15

ilość kółek 

4 lub 6

odryglowanie

automatyczne lub półautomatyczne

Udzwig

2.500 kg; 2.800 kg; 3.200 kg

Waga

983 kg; 2.500 kg; 2.800 kg; 3.200 kg

model z firmy obcej

SP25

Produkcja

100% Made by Krömer

rozstaw osi

> 3 metry(S-Klasse) lub
>3,65 metra (T6 oder V-Klasse) lub
> 3,85 Meter (maly transporter)

zdalne sterowanie

Polautomat: nie
Automat: tak

nowe modele

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Dlatego mamy w naszych podnośnikach CE-STOP. Tu usłyszysz też sygnał aby nie pozostawić stopy pod podnośnikiem przy opuszczeniu. Przy maksymalnym unosi specjalny system cylindryczny automatycznie kończy dalszy unos. Dzięki temu chroniony jest system hydrauliczny aby zapewnić długi żywot. Wszystkie podnośniki są testowane przez pracowników zakładu produkcyjnego. Dodatkowo też przez CEO Krömera i techników w firmie.

Jakosc Krömer

Produkty KHG Krömer Handelsgesellschaft mbH powstaje wg.normy  ISO 9001. Produkcja wg certyfikatów CE oraz UVV. Podnośniki mają np. twardo chromowane cylindry, czyli długowieczne i nisko serwisowe. Posiadają sterownik typu Totmann. Gdyby jednak coś się zepsuło, bez problemów udostępnimy części potrzebne do dalszego funkcjonowania.

Instalacja i montaż

Montaż jest prosty. 80% części jest przede instalowanych. Dzięki instrukcji i video, zmontujesz w przeciągu 1 godziny. Chetnie tez nasz team serwisowy zrobi to za Ciebie przy kosztach 790,00€.* * tylko przed dostarczeniem podnośnika możliwe

Gdzie znajde wszelka dokumentacje?

Instrukcje, książka UVV, plany hydrauliki, ustawienia, znajdziecie pod zakładką “download” na naszej stronie internetowej. Dodatkowo znajdziecie tam rys techniczne i inne zdjęcia.

Unos ramienia głównego wykracza ponad unos ramion nośnych?

Odpowiedz na takie pytania znajdziesz też na naszej stronie w opisie”możliwe usterki”.

Ramię główne dotyka przy opuszczaniu podstawy podnośnika.

Odpowiedz na takie pytania znajdziesz też na naszej stronie w opisie”możliwe usterki”.

Czy połączenia Low i G iw tej formie można podłączyć zmiennie?

Rozwiazanie: tak, mozna polaczyc zmiennie, gdyż przez łącza biegnie tylko 24V

ID: 9510

Zrodlo: ALKA Reisen GmbH & Co. Kg (100007125)