Die 2-Säulen Hebebühne für Ihre Werkstatt von Krömer

 

2-Säulen Hebebühne

Fahrzeugservice ohne Kompromisse

Ob für die eigene Garage, die professionelle KFZ-Werkstatt oder den Einsatz im Werkstattbetrieb – bei Kroemer finden Sie eine große Auswahl an hydraulischen, mechanischen und elektro-hydraulischen 2-Säulen-Hebebühnen mit verschiedenen Tragkräften, Spindelsystemen und Tragarmen.

Filter
Set Descending Direction

4 Items

per page
View as Grid List
  1. 2-Kolumnowy automatyczny samochodowy KRÖMER - TP22    TP22
    • Arbeit vom Golf bis SUV Kompaktwagen
    • Nośność: 4.200 kg
    •  
    Rating:
    0%
    As low as 1 799,00 €
    z VAT bez transportu
  2. 2-Kolumnowy samochodowy automatyczny KRÖMER    TP22-RG
    • Praca od VW Golf do SUV
    • Nowosc: przedłużone talerze unosu
    • Nośność: 4.200 kg
    Rating:
    0%
    As low as 2 099,00 €
    z VAT bez transportu
  3. Profesjonalny podnośnik dwukolumnowy 5,5t "Bonn" automatyczny p...    TP75
    • Sterowanie przemysłowe (komputerowo), wysokość pomieszczenia 450 cm
    • Potrójne teleskopowe ramiona nośne do podnoszenia przyczep kempingowych
    • Nośność: 5500 kg
    Rating:
    0%
    As low as 2 990,00 €
    z VAT bez transportu
  4. Podnośnik 2-słupkowy "Hanower" podpodłogowy KRÖMER - TP70    TP70
    • Nośność: 5000 kg
    •  
    •  
    Rating:
    0%
    11 999,00 €
    z VAT bez transportu
Filter
Set Descending Direction

4 Items

per page
View as Grid List

Podnośniki 2 kolumnowe

Czym jest podnośnik 2 kolumnowy? 

Podnośniki 2 kolumnowe to najczęściej sprzedawane podnosniki w Niemczech. Powody są oczywiste, wysokość uniesienia 190cm pozwala na wszelkie prace pod i wokół auta. Warsztaty wykorzystują je do prac przy podwoziu, wymiany układu wydechowego także przy pracach ze skrzynia biegow . Podnośnik 2 kolumnowy to nieodzowne narzedzie w warsztatach samochodowych.

Jakie różnice występują między podnośnikami 2 kolumnowymi?

Wybór tutaj jest wyjątkowo szeroki. Np. różnice w mocy unosu. Nasze od 3 ton do nawet 5,5 ton. Te dane opisują też stabilność takiego podnośnika. Jeszcze ważniejsze to długość ramion unoszących, aby unieść auto typu SMART (z.B. Smart), ale też auta znacznie większe jak transportery czy samochody terenowe. Mamy tu też podział na podwójnie i potrójnie wysuwane ramiona nośne. Nie użyjesz ramię dwukrotnie wysuwanych przy krótkich odstępach miejsc na progu(np MBW3). Dlatego należy wprzód określić dla siebie: jakie auta chce reperować używając danego modelu.

Różnice między podnośnikami hydraulicznymi i mechanicznymi

Hydrauliczne to dwa cylindere w które poprzez pompę wpompowany jest olej hydrauliczny co powoduje uniesienie. Naciskasz guzik na sterowce i podnosnik podnosi sie do gory. Podnośnik mechaniczny to spirala wokół , której kręci się rodzaj nakrętki w formie spirali.

Gdzie znajdę odpowiednie dane do podnośników?

Wszelkie dane znajdziesz na naszej stronie w zakładce “download” pod danym modelem. Również rysunki techniczne a także wiele zdjęć czy nawet video znajdują się “w download”.

Dlaczego, po montażu, podnośnik nie daje się sterować?

Problem: brak możliwości obsługi za pomocą sterownika
Powod: przyczyna to zle nastawiony lub przestawiony komputer znajdujący się w pulpicie 
Rozwiązanie: nowy konfiguracja komputera.

Dlaczego po przeprowadzce nie działa pompa?

Problem: pompa nie działa.
Powod: pompa zassała powietrze.
Rozwiazanie: obroc pompe o 180 stopni, aby zassać olej hydrauliczny znajdujący sie na dole. Olej wyciska powietrze i pompa zassie olej w odpowiednim miejscu.
Źródło: Samochodowy Zakład Mistrzowski Gunter Langen.

Dlaczego nie mogę opuścić podnośnika?

Problem: Podnośnik nie jedzie do dołu.
Powod: zawór opuszczania jest zabrudzony.
Rozwiązanie: prosimy oczyścić zawór opuszczania

ID: 9442

Zrodlo: Spezial Auto Service Stuttgart (2791-001)

Jak zainstalować liny stalowe synchronizujące?

  1. poluzuj śruby mocujące, (po zamontowaniu kolumn).
  2. pochyl 1 kolumne o 20°.
  3. wprowadź od dołu liny.

Po 3 dniach ciągłej pracy, podnosnik nie zjeżdża na dół.

Podnosnik jedzie do góry w momencie włączenia włącznika głównego

Problem:

Przy ostatnim włączeniu, podnośnik pojechał do góry poza ogranicznik końcowy. Przy tym wyrwał ogranicznik końcowy z mocowania. Wyłącznik awaryjny został wciśnięty.
Prosimy o kontakt z technikiem aby szybko rozwiązać problem. Poza tym prosze o przeslanie nowego ogranicznika koncoweg w ramach gwarancji.

Powod:
Kabel zasilający odryglowanie nie byl podlaczony. Wówczas podnośnik jedzie do góry.

Rozwiązanie:
Wyłączyć wyłącznik główny. Podłączyć kabel do zasilania odryglowania. Podnośnik znow dziala normalnie.

 ID:9846

Zrodlo: Pan Gierock z Saarland (100007970)

Na co zwrocic uwage przy montowaniu lin synchronizujących ?

Kolumny pochylić do przodu (ca. 20°), aby zmieścić liny u dołu kolumn.
Klient napisał: "Zdjąłem pierścień sprężynujący z wałków, na których jest zamocowane koło pasowe, a następnie wybiłem wał do tyłu, a następnie mogłem łatwo włożyć linę sceny Krömer i ponownie włożyć koło pasowe (patrz zdjęcia)"

Jak skonfigurować komputer podnośnika Krömer?

Odpowiedź znajdziesz na naszej stronie pod linkiem: usuwanie usterek.

Dlaczego lina synchronizujaca jest zbyt krótka?

Problem: Za krótka lina synchronizujaca. Jednej ze stron nie da się zamocować.
Powod: Lina synchronizujaca o dlugosci 9320mm jest idealnie dopasowana do danego podnosnika. W stanie naciągniętym, przedłuża to żywotność danej liny.

  1. Rozwiazanie: ustaw kolumny o 100mm bliżej do siebie
  2. Rozwiazanie: skroc blache  chorniaca kable (na dole) po 50 mm z każdej ze stron.

(zdjecie zostaną zalaczone)

ID: 9522

Zrodlo: 

Podnośnik nie opuszcza a elektromagnesy się nagrzewają

Opis: 
Podnośnik w ogóle nie opuszcza. Ale elektromagnesy się nagrzewają.

Powod:
Zaczepy zabezpieczające “ciągną” prąd ale nie działają. Po 30 minutach robia sie cieple. Funkcja sterownika komputerowego przestaje działać, gdy klient, z ciekawości, poprzestawiał dane.

Rozwiązanie:
zresetowanie i nowe ustawienie komputera (Czas: 5 Minut)

 ID:9847

Quelle:kupiec, prywatnie(4015-001) 

Co zrobić , gdy lina synchronizujaca jest zbyt krótka?

Problem: Lina synchronizujaca zbyt krótka. Nie da rady zamocować nakrętki po przeciwnej stronie.
Powod: Liny są optymalnie zestawione z danym podnosnikiem

  1. Rozwiązanie: ustaw kolumny o 100mm bliżej do siebie
  2. Rozwiazanie: skroc blache  chorniaca kable (na dole) po 50 mm z każdej ze stron.

(zdjecie zostaną załączone)

 

ID: 9522

Zrodlo: 

Jakie sa roznice miedzy 230V a 400V ?

W Niemczech w prawie każdym gospodarstwie domowym czy zakładzie jest dostarczane 400V. Ale w gospodarstwie domowym używamy głównie 230V. W zakładach do biur dochodzi 230V a do miejsc produkcyjnych 400V. Powód: 400V jest “równomiernym” zasileniem a 230V głównie zasilaniem pomocniczym.

Silnik 400V mający 3 fazy nie potrzebuje kondensatora. Przy pompach na 230V kondensator jest przeważnie zainstalowany. 
Roznica to również wysokość zużycia. 230V to wyższe koszty niż 400V. Droższy 230V ze wgledu na wysoka szybkosc poczatkowa. Tutaj przydaje się bezpiecznik typu C16A aby nie wypadały korki. Elektryk zawsze wybierze, jesli jest mozliwosc, agregat 400V .

My jako firma Krömer również optujemy za 400V, bez wzgl czy prywatnie czy w zakładzie.