Formy płatności

Przelew (płatność z góry)

Prosimy o przelanie całkowitej kwoty zamówienia (podając numer zamówienia) na nasze konto.

Dane bankowe:
Właściciel konta: Kroemer GmbH


Instytucja kredytowa: HypoVereinsbank


SWIFT: HYVEDEMM472

IBAN: DE63180200860015031018

W przypadku uzgodnienia płatności z góry, płatność należy dokonać natychmiast po zawarciu umowy.

 


Płatność za pośrednictwem usługodawcy Mondu

Ta opcja płatności jest dostępna tylko dla klientów komercyjnych.

 


Mondu: płatność na podstawie faktury (30 dni)

Płatność należy dokonać w ciągu 30 dni od potwierdzenia:

Właściciel konta: Mondu Capital S.à r.l.


IBAN: DE54207300402000000008

BIC: HYVEDEMME40
Tytuł płatności: {{rechnung_number}}

30 dni termin płatności

 


Mondu: płatność poleceniem zapłaty (30 dni)

W przypadku wyboru formy płatności „zakup na fakturę” z rozliczeniem za pomocą polecenia zapłaty SEPA za pośrednictwem Mondu, kwota faktury zostanie pobrana z Państwa konta bankowego w dniu wymagalności.
Przed pobraniem kwoty z Państwa konta otrzymają Państwo powiadomienie o poleceniu zapłaty. Prosimy upewnić się, że 
na koncie znajdują się wystarczające środki.

Mondu: płatność ratalna za pomocą polecenia zapłaty

Płatność zostanie pobrana z Państwa konta bankowego w poszczególnych ratach w odpowiednim terminie. Przed pobraniem kwot z Państwa konta otrzymają Państwo powiadomienie o poleceniu zapłaty. Prosimy upewnić się, że na koncie znajdują się wystarczające środki. W przypadku zmian w zamówieniu plan rat zostanie dostosowany do nowej kwoty zamówienia.

 


PayPal

Zwracamy uwagę, że wpłynięcie płatności może się opóźnić, jeśli kwota faktury musi najpierw zostać przelana przez Państwa na konto PayPal. W takim przypadku zalecamy płatność z góry. W przypadku problemów z płatnością przez PayPal prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta PayPal.

PayPal oferuje również niektórym klientom płatność ratalną. Jednak to PayPal decyduje – na podstawie zdolności kredytowej klienta – czy płatność ratalna zostanie zatwierdzona, czy nie. Jeśli ta opcja nie jest dla Państwa dostępna, prosimy o kontakt z obsługą klienta PayPal.

 


Płatność gotówką przy odbiorze

Zarówno klienci prywatni, jak i komercyjni mogą płacić gotówką przy odbiorze osobistym. Wymaga to jednak uprzedniego uzgodnienia z naszym działem obsługi klienta – pisemnie lub telefonicznie.