Przelew (płatność z góry)
Prosimy o przelanie całkowitej kwoty zamówienia (podając numer zamówienia) na nasze konto.
Dane bankowe: Właściciel konta: Kroemer GmbH
Instytucja kredytowa: HypoVereinsbank
SWIFT: HYVEDEMM472
IBAN: DE63180200860015031018
W przypadku uzgodnienia płatności z góry, płatność należy dokonać natychmiast po zawarciu umowy.
Płatność za pośrednictwem usługodawcy Mondu
Ta opcja płatności jest dostępna tylko dla klientów komercyjnych.
Mondu: płatność na podstawie faktury (30 dni)
Płatność należy dokonać w ciągu 30 dni od potwierdzenia:
Właściciel konta: Mondu Capital S.à r.l.
IBAN: DE54207300402000000008
BIC: HYVEDEMME40 Tytuł płatności: {{rechnung_number}}
30 dni termin płatności
Mondu: płatność poleceniem zapłaty (30 dni)
W przypadku wyboru formy płatności „zakup na fakturę” z rozliczeniem za pomocą polecenia zapłaty SEPA za pośrednictwem Mondu, kwota faktury zostanie pobrana z Państwa konta bankowego w dniu wymagalności. Przed pobraniem kwoty z Państwa konta otrzymają Państwo powiadomienie o poleceniu zapłaty. Prosimy upewnić się, że na koncie znajdują się wystarczające środki.
Mondu: płatność ratalna za pomocą polecenia zapłaty
Płatność zostanie pobrana z Państwa konta bankowego w poszczególnych ratach w odpowiednim terminie. Przed pobraniem kwot z Państwa konta otrzymają Państwo powiadomienie o poleceniu zapłaty. Prosimy upewnić się, że na koncie znajdują się wystarczające środki. W przypadku zmian w zamówieniu plan rat zostanie dostosowany do nowej kwoty zamówienia.
PayPal
Zwracamy uwagę, że wpłynięcie płatności może się opóźnić, jeśli kwota faktury musi najpierw zostać przelana przez Państwa na konto PayPal. W takim przypadku zalecamy płatność z góry. W przypadku problemów z płatnością przez PayPal prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta PayPal.
PayPal oferuje również niektórym klientom płatność ratalną. Jednak to PayPal decyduje – na podstawie zdolności kredytowej klienta – czy płatność ratalna zostanie zatwierdzona, czy nie. Jeśli ta opcja nie jest dla Państwa dostępna, prosimy o kontakt z obsługą klienta PayPal.
Płatność gotówką przy odbiorze
Zarówno klienci prywatni, jak i komercyjni mogą płacić gotówką przy odbiorze osobistym. Wymaga to jednak uprzedniego uzgodnienia z naszym działem obsługi klienta – pisemnie lub telefonicznie.