Wysyłka i czas dostawy

Wysyłka przez firmę spedycyjną

Jak przebiega proces wysyłki w firmie KROEMER?
1. Zamówienie i realizacja zamówienia: Po złożeniu zamówienia na podnośnik, jest ono przetwarzane przez pracownika firmy Kroemer. Przetwarzanie obejmuje sprawdzenie zamówienia, przygotowanie dostawy i koordynację z naszym działem logistyki.

2. Logistyka i wysyłka: Dział logistyki w Hamburgu przekazuje zamówienie do firmy spedycyjnej. Gdy zamówienie jest już w drodze, firma spedycyjna kontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

3. Dostawa i montaż: Po dostarczeniu podnośnika do Państwa siedziby następuje rozładunek. W zależności od modelu do rozładunku potrzebny jest wózek widłowy po stronie klienta. Następnie można przystąpić do montażu podnośnika. W tym celu można również zamówić usługę montażu KROEMER wraz z zamówieniem podnośnika.

4. Obsługa klienta i wsparcie techniczne: Również po dostawie firma KROEMER pozostaje do dyspozycji klientów w razie pytań lub konieczności wykonania prac konserwacyjnych. Obsługa klienta dba o to, aby klienci byli zadowoleni z podnośnika i potrafili go prawidłowo obsługiwać.

 

 

Koszty wysyłki

Wysyłka poza Niemcy do Austrii:


Każdy opis produktu zawiera również informacje dotyczące kosztów wysyłki, opłat celnych i innych opłat związanych z importem.

Jeśli adres dostawy znajduje się za granicą, zamówienia należy składać wyłącznie w odpowiednich sklepach internetowych:

Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Anglia, Francja, Włochy.

W przypadku dostaw do krajów spoza Unii Europejskiej mogą wystąpić dodatkowe koszty, takie jak dodatkowe podatki i/lub opłaty, na przykład w postaci ceł.

Więcej informacji można znaleźć na przykład pod adresem:
 http://ec.europa.eu/

a na temat podatku od importu pod adresem:
 http://auskunft.eztonline.de/

oraz specjalnie dla Szwajcarii pod adresem:
 http://xtares.admin.ch/

Jeśli dla danego produktu oferowana jest również wysyłka za granicę, sprzedawca oferuje następujące opcje płatności, o ile opis produktu nie zawiera innych informacji: 



1. Płatność z góry przelewem bankowym 


2. Płatność gotówką przy odbiorze (możliwe tylko dla osób odbierających towar osobiście w Berlinie)

Czas dostawy w przypadku dostępności

Dostępność:


Aktualna dostępność każdego produktu jest wyświetlana na stronie internetowej. Podany czas dostawy odnosi się oczywiście do rzeczywistej dostępności towaru.

Czas dostawy:

Towar zostanie przekazany do spedytora dopiero po otrzymaniu płatności. W następnym kroku spedytor przygotuje towar do wysyłki.

Czas dostawy wynosi około 5 do 10 dni roboczych. W soboty, niedziele i święta nie realizujemy dostaw. Jeśli w wyjątkowych przypadkach produkt nie jest dostępny w magazynie lub nie może być dostarczony natychmiast, a czas dostawy ulega odpowiedniemu wydłużeniu, informacja ta zostanie podana na stronie danego produktu.

Odbiór osobisty

W przypadku odbioru osobistego sprzedawca najpierw informuje klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie, że zamówiony przez niego towar jest gotowy do odbioru. Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail lub telefonu klient może odebrać towar po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą. W takim przypadku naliczana jest tylko opłata za obsługę sklepu.

Odbiór towarów samochodem dostawczym nie jest dozwolony. Przepis ten wynika z względów logistycznych i bezpieczeństwa, aby zapewnić prawidłowy i bezpieczny transport towarów. Klienci proszeni są o korzystanie z pojazdów, które spełniają określone kryteria i umożliwiają bezpieczne obchodzenie się z towarami.